اخبار  جدی ترین کنسول های بازی,تریلر بازی ها,جدید ترین اپدیت های بازی ها و ...
اخبار  جدی ترین کنسول های بازی,تریلر بازی ها,جدید ترین اپدیت های بازی ها و ...

اخبار جدی ترین کنسول های بازی,تریلر بازی ها,جدید ترین اپدیت های بازی ها و ...

اخبار جدید بازی ها و تریلر و مرجع دانلود بازی

اخبار جالب از gta v

این اطلاعات را سایت Take2Games.ru منتشر کرده است:

 

ظاهرا بازی دارای طیف وسیعی از حیوانات می باشد که شامل : گوزن وحشی، خرگوش، سنجاب، بز کوهی، خرس ها، بابکتز، لاک پشت ها، کوسه ها، موش (که همچنین در شهرها هم یافت می شود)، سگ و بسیاری دیگر می باشد. حیواناتی مانند پوما، شغالها و گرگ نیز در بازی وجود دارند و تهدیدی برای بازیکن خواهند بود. حیوانات کشاورزی مثل گاو نیز در مناطق روستایی وجود خواهد داشت.ادانه در ادامه مطلب...

 ظاهرا بازی دارای طیف وسیعی از حیوانات می باشد که شامل : گوزن وحشی، خرگوش، سنجاب، بز کوهی، خرس ها، بابکتز، لاک پشت ها، کوسه ها، موش (که همچنین در شهرها هم یافت می شود)، سگ و بسیاری دیگر می باشد. حیواناتی مانند پوما، شغالها و گرگ نیز در بازی وجود دارند و تهدیدی برای بازیکن خواهند بود. حیوانات کشاورزی مثل گاو نیز در مناطق روستایی وجود خواهد داشتچ

در زیر آب هم بازیکنان قادر خواهند بود که از چاقو استفاده کنند که در کشتن کوسه ها کمک شایانی خواهد کرد. همچنین در زیر آب می توانید سکوهای نفتی غرق شده، هواپیما، ظروف، کشتی های غرق شده، وسایل نقلیه و البته گنج ها را ببینید. این بار در هنگام فرار از دست پلیس ها اگر به درون آب بپرید پلیس ها هم به دنبال شما خواهند آمد چرا که آن ها نیز قادر به شنا کردن می باشند. پس باید برای فرار از دست پلیس ها به عمق آب بروید. در هر دو قسمت زیر آب و آسمان همه چیز به مانند دنیای واقعی است. برای مثال، هنگام پریدن با چتر نجات از آسمان، می توانید دسته ای پرنده های مختلف را در آسمان مشاهده کنید. کوسه ها نیز یک تهدید جدی برای شما خواهند بود و در بعضی مواقع به صورت گروهی حمله می کنند.

بیش از 20 ماسک در بازی وجود دارد که نقش مهمی را هم ایفا می کنند. با اضافه کردن صدا خفه کن، نور قرمز، چراغ قوه و بیشتر به سلاح خود، می توانید مخفی کاری را هم در بازی انجام دهید. شما همچنین می توانید هنگامی که در حال شکار کردن هستید برای یک استتار بهتر رنگ اسلحه ی خود را نیز تغییر دهید.

بیش از 40 نوع وسایل نقلیه در بازی وجود دارد که از بین آن ها می توان به بمب افکن چهار موتوره، دوچرخه، ماشین های اسپرت، تریلی و حتی یک تانک اشاره کرد. شما همچنین می توانید بدنه ی ماشین را هم سفارشی سازی کنید و مثلا ماشین خودتان را ضد گلوله کنید. پس از سفارشی سازی کردن ماشنیتان هم می توانید یک عکس از آن بگیرید و به Social Club راک استار ارسال کنید.

در حدود 30 نوع لباس هم در بازی وجود دارد که همراه با لوازم جانبی مانند ساعت مچی، زنجیر و دستبند می باشد و همچنین 15 مدل مو، تتو و غیره هم قابل دسترس می باشد. در حال حاضر شما حتی می توانید یک قلاده ی جدید هم برای سگتان بخرید.

در نهایت برخی از ماموریت ها مشکلات فراوانی دارد که حتی این سه نفر نیز نمی توانند انجامش دهند اما نگران نباشید چرا که شما می توانید مزدورهای مختلفی مانند قلدرها، تک تیر اندازها، هکرها، کلاهبرداران، و غیره را استخدام کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.