اخبار  جدی ترین کنسول های بازی,تریلر بازی ها,جدید ترین اپدیت های بازی ها و ...
اخبار  جدی ترین کنسول های بازی,تریلر بازی ها,جدید ترین اپدیت های بازی ها و ...

اخبار جدی ترین کنسول های بازی,تریلر بازی ها,جدید ترین اپدیت های بازی ها و ...

اخبار جدید بازی ها و تریلر و مرجع دانلود بازی

fifa 14


تیم های برزیلی کریکیوما ای سی (Criciuma EC ) و فیگوئرنز (Figueirense) حضورشان در FIFA 14 توسط وبسایت رسمیشان تایید شد . درحالی که کریکیوما در سری آ لیگ برزیل سال 2013 بازی خواهد کرد ، فیگوئرنز ( که در FIFA 13 با نام سانتا کاترینا (Santa Caterina) شناخته میشد 

بقیه در ادامه مطلب...
ادامه مطلب ...

 

 امروز اطلاعات جدیدی را از عنوان شبیه ساز فوتبال خود یعنی FIFA 14 منتشر کرده است که درباره ی سیستم هوش مصنوعی تیمی صحبت می کند.

بازیکنان حرفه ای خواهان وجود تصمیمی گیری های بهتر موقع حمله تیمی هستند. آنها می خواهند تا موقع حمله بتوانند دفاع حریف را سردرگم کنند و به زیبایی گل بزنند.

در این باره شرکت EA Sports گفت: "یکی از به یاد ماندنی ترین اتفاقات جام جهانی 2006، وقتی بود که تیم آرزانتین با دادن 26 پاس متوالی قبل از زدن گل نهایی در برابر تیم های مونتنگرو و صربستان ارائه داده بود. به طوری که مهاجمان دقیقا از انجام دادن این کار می دانستند."

"در FIFA 14 نیر شما به لطف وجود سیستم هوش مصنوعی تیمی پیشرفته، می توانید با انجام تصمیمات بهتر در دفاع و در حمله مسابقاتی به زیبایی واقعیت ارائه کنید."

این بازی در سال جاری برای PC ،Xbox 360 و PS3 عرضه خواهد شد.

pes 2014

این خبر از طرف یکی از نظر دهندگان عزیز ارسال شده :


پی ای اس اینبار انقلاب بزرگی کرده تو سایت خود کونامی خوندم که با یه موتور خیلی قوی بازی ساخته میشه واینکه لیگ قهرمانان اسیا هم داره …البته قابل توجه اونایی که پرسپولیسی هستن باید بگم که اصلا خوشحال نباشن چون بر اساس تیم های سال ۲۰۱۳ هستش لیگ قهرمانان اسیا و فقط اس اس بزرگ وسپاهان و تراکتور سازی هستن ….جایی برای تیم پرسپولیس بارنکینگ ۲۹۷ نیست ……در ادامه باید بگم که بازی فوقالعاده تغییرات زیادی داشته از جمله اینکه پیراهن بازیکنا به بدنشون نچسبیده وجداست یعنی امکان داره که شما موقع حرکت بازیکن حرف لباسشو بکشید و نکته ی دیگه اینکه هر بازیکن هر کدوم از قسمت بدنش که ضربه بخوره همون سمت بدنش عکس العمل نشون میده یعنی اگه تنه بزنید بالا تنه ی بازیکن بهم میرزه …..واینکه باید عرض کنم که این بازی واقعا از لحاظ چهره سازی بازیکنا فوق العاده عمل کرده وحتی ممکنه ۱۰ برابر از نسخه های قبلی پی ای اس چهره ها واقعی تر باشند ………

 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

سری اول اخبار pes2014

درسته یخورده زوده شرو کنیم به این کار ولی نمیخوایم رو هم جمع بشه و آخرین اخبار رو در ادامه مطلب این پست میزاریم.چون حجم بالایی میگیره این پست بقیش ادامه مطلب.

پست بروز شد.

 pes2014-release-date

طبق آخرین گزارشات Jon Murphy این بازی رو نصل جدید pes دونسته و گفته که تاج رو بر pes بر خواهم گرداند.طبق گزارشات ، این موتور دارای کیفیتی بسیار عالی و واقعی تر و انقلابی در konami هست و هم اکنون کار pes رو شرو کردنند.دموی این بازی در حال ساخت و آزمایش هست تا با خود بازی مطابقت داده بشه.عکس پایین دفتر ساخت و آزمایش موتور هست که میتونید ببینید و عکس آقای Jon Murphy هم هست.

pes-2014-fox-engine-preview

چند روز دنبال مطلب درباره این موضوع میگشتم که یه سایتو باز کردم ک یه عکس درباره ی کیفیت موتور FOX گذاشته بود.اینم عکس عکس پایینیه رو ببینید.

Fox-Engine-Can-Do-Aug-30

این تریلر یا عکس یکی از بازیای این موتوره و برای Pes جالب به نظر میاد چون نگاهش کنی میبینی جزئیاتش کامله و بازی pes که مشکلش جزئیاتشه برطرف میشه.عکس پایین مربوط میشه ساخت pes2014 با این موتور.pes داره برمیگرده و از پیشروی فیفا جلوگیری میکنه.این گفته خودشونه ببینیم میتونن ثابتش کنن؟

WENB

طبق گفته های کونامی:

- در سال جدید pes دارای موتور جدید به اسم fox رو داره

-این موتور جدید روی xbox360 ، ps3 و کامپیوتر قابل دریافت و استفاده است.

-سال آینده pes با کیت های سه بعدی کارش رو شرو میکنه

-سال آینده pes با دوربین تغییر یافته و واقعی تر رونمایی میکنه

-دارای آب و هوای برفی نیز میباشید.

-در سال آینده ادیت کردن بیاری از تیم ها آسان هست و قدرت و جزئیات کیت تیم ها و کلا همه کیت ها درست میشن و همه به طور واقعی ادیت میشن.

pes-2014-tweet

جان مارفی خبر جدیدی که داده اینه که با عرض پوزش اخبار pes2014 با موتور فاکس از هفته دیگه گفته میشه.

عکس هایی تازه از موتور fox کار شده برای pes:

کنترل کامل و کنترل وزن وجهت توپ تا چند برابر pes2013:

pes-2014-new-pes-engine-ball-control

کیفیت و حالت تصویر بازیکنان pes2014:

pes-2014-fox-engine-face

pes-2014-fox-engine-faces-comparison

 


gta v

                

احتمالا شما هم زمانی که دیسک اول جهان آزاد جدید راک استار یعنی Grand Theft Auto V را داخل کنسول قرار دادید و بازی را شروع کردید اولین نکته ای که مد نظرتان بود نقشه ی بسیار بزرگ و بی همتای بازی بود. فقط چند دقیقه کافیست تا در دنیای لوس سانتوس GTA غرق شوید. بعد از انجام بیش از 40 ساعت از بازی هشت نکته ی طلایی را برای کسانی که تازه قصد شروع بازی را دارند آماده کردم که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم.

 

مهارت های خود را به حداکثر برسانید

شاید این موضوع که از اول به فکر انجام دادن کارهای خارق العاده و سخت در بازی باشید تا یک نیمچه مهارت کسب کنید عذاب آور باشد ولی باور داشته باشید که زمانی به اهمیت این مهارت ها پی می برید که بخش داستانی را تمام کرده باشید. هر سه شخصیت اصلی قابل بازی در GTA 5 یعنی ترور، مایکل و فرانکلین ویژگی های خاص خود را دارند. یکی در تیراندازی بدون وقفه مهارت خوبی دارد و دیگری در رانندگی و دیگری در سرقت اموال ولی مهم این است که بتوانید مهارت های خود را به حدنصاب برسانید یعنی برای راندن وسایل نقلیه زمینی و هوایی یک سری مهارت های خاص وجود دارند که داشتن آن ها باعث می شود روند پیش روی مراحل اصلی و فرعی سریع تر گردد. برای مثال برای گرفتن مهارت های حداقل تیراندازی نیاز به یک تعداد مشخص هدشات از دشمنان دارید.

 

Stock Market ها را دست کم نگیرید

یکی از بهترین راه ها برای افزایش قلمرو در GTA 5 قدم نهادن در Stock Market ها یا همان بازار های سهام است. در این مکان ها شما می توانید دو مدل مرحله را انجام دهید، مراحل LCN و BAWSAQ.دسترسی به این بازار های سهام راحت است کافیست سری به تلفن همراه یا کامپیوتر شخصیتان در بازی بزنید. در مراحل LCN ریسک انجام مرحله بالاتر می رود ولی به ازای هر ترقی در مرحله پول بیشتری هم دریافت خواهید کرد اما اگر حال و حوصله ریسک و مراحل سخت را ندارید BAWSAQ ها بهترین انتخاب ها هستند و با این که پول کمتری در نظر گرفته می شود ولی بعد از مدتی حرفه ای تر می شوید و پیشرفت می کنید. برای بهتر به اتمام رسناندن این مراحل کافیست به توصیه های اولیه مرحله خوب گوش کنید که صحبت های Lester در اولویت نیز قرار دارند.

 

از دید پلیس ها مخفی بمانید یا سرکارشان بگذارید

حتی هر طرفدار سری نیز می داند که تعقیب و گریز در GTA مخصوصا از نوع پلیسی بهترین لحظات را به ارمغان می آورند. در بازی یا از محدوده ی پلیس ها جلوتر نروید یا لطفا فرار کنید! غریزه ی انسانی هر بازیکنی به او می گوید که باید فرار کند حالا یا با پای پیاده یا ماشین یا با هلیکوپتر فرقی ندارد.در اکثر اوقات بازیکنان ماشین ها و وسایل نقلیه ی زمینی را نسبت به پای پیاده یا هلیکوپتر ترجیخ می دهند اگر با ماشین در حال گریختن هستید پس سعی کنید پلیس ها را به جاهای شلوغ بکشانید. اگر روی پل یا یک بلندی هستید ارتفاع خود را به طور ناگهانی کم کنید این باعث رد گم کنی خواهد شد. همیشه وسیله نقلیه بهترین راه برای فرار نیست اگر ماشین در دسترس ندارید یادتان باشد پاهایتان مهم ترین عامل موفقیت در هر عنوانی هستند. زیر پل ها پناه بگیرید یا با استفاده از فنس ها و دیوارهای کوتاه بین خودتان و نیروهای پلیس فاصله بیاندازید.

 

از توانایی های ویژه غافل نشوید

همان طور که در ابتدا اشاره شد هر یک از سه شخصیت Grand Theft Auto 5 قابلیت خاصی دارد که وی را نسبت به دو تن دیگر منحصر به فرد می کند. ترور می تواند در هنگام شلیک های پیاپی برتری سینوسی داشته باشد یعنی این که هر تعداد نفری را که به جهنم می فرستید به شما در کشتن نفر کناری اش کمک می کند. به همین ترتیب مایکل هم می تواند مثل سیستمی بولت-تایم عنوان مکس پین زمان را آهسته کند و فرانکلین نیز می تواند در حین رانندگی زمان را آهسته کند. به نظر من توانایی فرانکلین خیلی کاربردی تر است و هیجان بازی را هم دو چندان می کند. لایی کشیدن در اتوبان 160 لوس سانتوس و شلیک های پیاپی پلیس ها در حالی که با یک پورشه در حال فرار هستید هوش از مغز آدمی می پراند.

 

وسایل نقلیه خود را درست انتخاب کنید

این اتفاق بارها پیش آمده که یک ماشین صدهزار دلاری برای انجام یک مرحله سفارش سازی شده ولی پس از اتمام مرحله به گاراژ بازیکن باز نگشته است. سعی کنید ماشین هایی که برای انجام مراحل انتخاب می کنید همیشه از بهترین ها باشند. نوع لاستیک و بدنه ی ماشین از لحاظ ضد گلوله بودن نیز حائز اهمیت است. پیشنهاد ما برای خرید بهترین ماشین ها این است که سری به برخی ماشین فروشی های پایین شهر لوس سانتوس بزنید تا بهترین ها را با توجه به قیمت خریداری کنید.

 

از جمع آوری کوپن های آنلاین دریغ نکنید

در بخش کلاب اجتماعی راک استار (R* Social Club) یک سایت خیلی خوب وجود دارد که با کمک آن می توانید با استفاده از کوپن های آنلاینی که جمع آوری کرده اید برای خود تجهیزات ماشین، لباس و اسلحه آماده کنید و این باعث کاهش هزینه های بازیکن و راحت تر شدن روند مراحل می شود.

 

با دوستان خود همواره در ارتباط باشید

در طول گیم پلی بی نهایت Grand Theft Auto 5 بیش از صدها ایمیل، پیامک و تماس های بی پاسخ خواهید داشت که مربوط به دوستانتان در لوس سانتوس است. توجه داشته باشید که هم چون برخی بازی های ماجرایی نحوه رد و بدل کردن دیالوگ ها و لحن شما در رابطه تان با دوستان لوس سانتوسی تاثیر دارد. با دوستان دوست باشید تا بتوانید از مزایای آن ها بهره ببرید.

 

در مراحل Scavenger با خود گوشت حمل کنید

سگ ها در بازی نقش مهمی را ایفا می کنند و شامه ی آن ها یک برتری نسبی را به آن ها می دهد. اگر می خواهید برخی نامه های مرموز و یا مهم و یا قطعات فضایی را مثل یک کلکسیونر جمع کنید همواره هوای این سگ ها را داشته باشید تا بتوانید در زمان صرف جویی کنید. سگ فرانکلین در بازی از نمونه حیوانات مهم در بازی است.

 

ترجمه شده از گیم اینفورمر | منبع: گیمفا

ندای وظیفه

همانطور که اطلاع دارید در طی هفته گذشته شایعات بسیار زیادی نسبت به رزولوشن نسخه نسل بعدی “ندای وظیفه: ارواح” در مباحث خبری بوجود آمد تا اینکه سازنده بازی رسما تایید کرد که عنوانشان با رزولوشن 720p بر روی ایکس باکس وان و رزولوشن 1080p بر روی پلی استیشن 4 اجرا خواهد شد. مطمئنا این خبر برای طرفدارن بی شمار این بازی و مخصوصا کسانی که طرفدار کنسول مایکروسافت هستند بسیار متعجب کننده بوده است بخاطر همین نیز بسیاری از گیمر ها هم اکنون در حال خالی کردن خشم خود بر سر سران مایکروسافت در تویتر هستند و عده زیادی نیز اعلام به کنسل کردن پیش خرید ندای وظیفه و بجایش پیش خرید کردن پلی استیشن 4 کرده اند !

این هم تعدادی مثال برای ثابت کردن اینکه کیفیت 720p در مقابل 1080p چقدر برای طرفداران مهم میباشد:

@majornelson@Xbox کاملا بی حرمتی است !شایعات میگن که ایکس باکس وان نمیتونه ندای وظیفه رو روی 1080p 60fps اجرا کنه ! واقعا همچین کنسولی ارزش 500 دلار رو داره؟

— Rezkingx (@Rezkingx) October 30, 2013

همگی پیش خرید نسخه #XboxOne بازی های #ghost#bf4 رو کنسل کنید !@albertpenello@majornelson به وضوح داشتن به طرفدارا دروغ میگفتن ! 720p اشغاله ! غیر قابل قبوله !

— Davy Moyes (@DavyMoyes) October 30, 2013

@majornelson من که اگه بودم پیش خریدم رو بعد از شنیدن این اخبار کنسل میکردم ! خدا رو شکر تا الان پیش خرید نکردم و مجبور نیستم انرژیم رو صرف کنسل کردنش کنم.

— wayne crawley (@soolander) October 30, 2013

خوب پس ندای وظیفه ارواح با رزولوشن 720p اجرا میشه روی ایکس باکس وان ! وقتشه پیش خریدم رو کنسل کنم lol

— James Bushe (@tallynator101) October 30, 2013