اخبار  جدی ترین کنسول های بازی,تریلر بازی ها,جدید ترین اپدیت های بازی ها و ...
اخبار  جدی ترین کنسول های بازی,تریلر بازی ها,جدید ترین اپدیت های بازی ها و ...

اخبار جدی ترین کنسول های بازی,تریلر بازی ها,جدید ترین اپدیت های بازی ها و ...

اخبار جدید بازی ها و تریلر و مرجع دانلود بازی

عنوان The Witcher 3: Wild Hunt تا سال ۲۰۱۵ تاخیر خورد

به تازگی استدیو CD Projekt Red در بیانیه ی جدید خود اعلام کرد که عنوان نقش آفرین و مورد انتظار خود یعنی  The Witcher 3: Wild Hunt  تا فوریه سال ۲۰۱۵ منتشر نخواهد شد و به صورت رسمی تاخیر خورده است.

همچنین در ادامه ی خبر گفته شده است که:

ما تلاش های زیادی در ساخت این عنوان می کنیم و همانطور که برنامه ریزی کرده بودیم قرار بوید این عنوان در اواخر امسال (۲۰۱۴) منتشر شود اما ما این را میدانیم که دو الی سه ماه بیشتر باید روی این عنوان کار کنیم تا تمامی بازیکن ها را راضی نگهداریم و این را الآن میتوان گفت که شما میتوانید عنوان The Witcher 3: Wild Hunt را سال  ۲۰۱۵ تجربه کنید.

یوبی سافت : اتمام بخش داستانی Watch Dogs به ۳۵ الی ۴۰ ساعت زمان نیاز دارد

176065_1_jpg_0x0_q85


سیر انتشار اطلاعات از عنوان جهان ازاد یوبی سافت یعنی Watch Dogs تمامی ندارد و هر روز اطلاعات جدیدی از این عنوان منتشر می شود که عطش طرفداران برای تجربه ای آن را دو چندان می کند.بقیه در ادامه ی مطلب...

  ادامه مطلب ...

ساخت بازی شبگرد به اتمام رسید

پس از ۲ سال و نیم تلاش شبانه روزی در استودیوی بازی سازی پردیس گیم مفتخریم  اعلام کنیم که ساخت بازی شبگرد به پایان رسیده و بازی آماده عرضه در سال ۹۳ می باشد .

در این مدت سختیهای بسیار زیادی را تحمل کرده ایم ولی امید به ساخت یک محصول با کیفیت  به همراه نظرات مثبت هوادارنمان  انرژی ما را دوچندان نمود تا سختی ها را راحتر تحمل کنیم . یکایک اعضای تیم با عشقی که همراه تخصص خود کردند موانع و بعضاً نامهربانی هایی که به این پروژه شد را به پایان رساندند تا همگان بفهمند که ما جوانان ایرانی با اندک امکانات و داشته ها می توانیم بهترین نتایج را بگیریم .بقیه در ادامه مطلب...


ادامه مطلب ...

مقایسه گرافیکی:عنوان Infamous: Second Son از E3 2013 تا March 2014 چه تغیری کرده است؟!

بدون شک عنوان Infamous: Second Son یکی از مورد انتظار ترین بازی های PS4 است که چیزی به عرضه ی آن باقی نمانده .حال بعد از منتشر شدن چندین خبر از این عنوان ، مقایسه ی گرافیکی این عنوان از E3 2013 تا March 2014 به صورت تصویر متحرک منتشر شد که می توانید آن ها را در ادامه ملاحظه کنید:

داستان بازی راجب پسر جوانی به نام Delsin Rowe است که دارای قدرت فرا بشری است همچنین در بازی می توانید یا جای دشمنان باشید یا از نیروی خود به نفع شهر خود استفاده کنید.

عنوان Infamous: Second Son در ۲۱ مارچ به صورت انحصاری برای PS4 منتشر خواهد شد.بقیه در ادامه ی مطلب...

  ادامه مطلب ...