اخبار  جدی ترین کنسول های بازی,تریلر بازی ها,جدید ترین اپدیت های بازی ها و ...
اخبار  جدی ترین کنسول های بازی,تریلر بازی ها,جدید ترین اپدیت های بازی ها و ...

اخبار جدی ترین کنسول های بازی,تریلر بازی ها,جدید ترین اپدیت های بازی ها و ...

اخبار جدید بازی ها و تریلر و مرجع دانلود بازی

لیست تخفیفات این هفته Xbox Live Gold منتشر شد

xbox-live-gold-free

لیست تخفیفات این هفته شبکه Xbox Live منتشر شد، و هم اکنون شما می توانید بازی Need For Speed: Rivals را با ۵۰ درصد تخفیف خریداری کنید.

کسانی که تا به حال عنوان Need For Speed: Rivals را تجربه نکرده اند، می توانند این عنوان را با ۵۰ درصد تخفیف، و تنها با قیمت ۲۹,۹۹ دلار خریداری نمایند، البته اگر اکانت Xbox Live Gold را داشته باشند.

تخفیفات این هفته از روز ۲۲ آپریل آغاز شده و تا ۲۸ آپریل ادامه دارد. قیمت اصلی عنوان Need For Speed: Rivals برابر با ۵۹,۹۹ دلار می باشد، و هم اکنون این عنوان ۵۰ درصد تخفیف خورده است. عنوان NBA 2K14 نیز ۵۰ درصد تخفیف خورده است. در ادامه شما می توانید لیست کامل این تخفیفات را مشاهده نمایید.

  • NBA 2K14 – ۵۰% off
  • NBA 2K14 – Blue Diamond Jewelry Collection – ۵۰% off
  • NBA 2K14 – Gold Jewelry Collection – ۵۰% off
  • NBA 2K14 Platinum Jewelry Collection – ۵۰% off
  • NBA 2K14 – Spanish Commentary Add-on – ۷۵% off
  • Need for Speed: Rivals – ۵۰% off

لانچ تریلر عنوان Kick-Ass 2 منتشر شد!

Kick-Ass-2-Poster

اگر شما هم از طرفداران سینما باشید، متوجه خواهید شد که فیلم Kick-Ass 2 چندی پیش وارد بازار شد و توانست قوی تر از نسخه اول خود ظاهر شود. حال لانچ تریلر بازی این عنوان منتشر شده است که می توانید در ادامه مشاهده کنید.

سازنده این عنوان Freedom Factory Studios می باشد؛ با توجه به اسکرین شات هایی که از این عنوان منتشر شده است، گرافیک به خوبی ظاهر نشده است. Kick-Ass 2 قرار است در ماه May سال ۲۰۱۴ برای PlayStation 3, Xbox 360 و Pc منتشر شود.

http://gamefa.com/go.php?http://media.multiplayer.it/files/2014/04/23/26380-kick-ass-2-il-trailer-di-annuncio.hi.mp4

اسرار مخفی بازی ها l نگاهی به Easter Egg بازی GTA V

با دومین قسمت از مقاله ی راز های بازی در خدمت شما هستیم.در مقاله ی قبلی سعی بر این شد تا یک زنگ تفریح برای شما فراهم کنیم که برای بسیاری لذت بخش واقع شد. یکی از بهترین عناوین عرضه شده در سال ۲۰۱۳، ساخته ی راک استار یعنی GTA V بود که علاوه بر گیم پلی عالی، رازهای مختلفی نیز داشت که خیلی جالب بودند. در این قسمت تلاش می کنیم تا راز های مختلفی را با یک دیگر مرور کرده و دقت و ظرافت خود را در جست و جوی محیط بسنجیم. با ما همراه شوید.بقیه در ادامه ی مطلب...

  ادامه مطلب ...